ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

Xiaomi Mi 4 recenzija i mišljenje

 

Iako se ovaj model na tržištu pojavio još sredinom 2014. godine, Xiaomi Mi 4 i danas ima dobru prodaju u svijetu.

Riječ je o kineskom smartphone uređaju koji ipak ima već donekle izgrađenu reputaciju izvan granica azijskog kontinenta. Xiaomi je kod nas prodavao više modela i svi su jako dobro prihvaćeni. Za razliku od Elephone ili UMI modela, Xiaomi je za nijansu skuplji, ali to pravdaju kvalitetom i raširenom prodajnom i servisnom mrežom svojih modela. Iako su skuplji od spomenutih modela, Xiaomi je još uvijek znatno povoljniji od modela koje nude Samsung, LG, ili iPhone. Iskreno, neću biti toliko hrabar pa da Xiaomi Mi4 usporedim sa top modelima spomenutih marki, ali ću svakako pokušati pronaći modele sličnih karakteristika, pa ćemo podvući i cijenu kroz čitavu tu priču.

Tehničke specifikacije Xiaomi Mi4

Xiaomi Mi4 ima jedan utor za Micro SIM karticu, IPS LCD dijagonale 5“ sa jako dobrom rezolucijom od čak 441 ppi. Korisničko sučelje Androida je klasično Xiaomi, odnosno MIUI 5.0, a sustav možete nadograditi na najnoviji Marshmallow 6.0.1.
Da bi aplikacije radile tečno i bez zastajkivanja pobrinut će se procesor sa četiri jezgre, koji radi u kombinaciji sa 3GB RAM-a. Svaka od jezgri Krait 400 procesora radi na taktu od 2.5GHz, što je jako dobar radni takt ako uzmemo u obzir da je Xiaomi predstavljen prije dvije godine. U slučaju da se odlučite kupiti sebi Xiaomi Mi4, imate mogućnost birati model sa 16 ili 64GB prostora za pohranu podataka. Baš kao što je svojedobno radio i iPhone, prilikom izbora vidimo prazninu '32GB' što je na prvu čudno sa naše strane, ali opet jako dobro izveden marketinški potez.
Xiaomi Mi4 ima jako dobru glavnu kameru od 13MP, sa automatskim fokusom i dobrom LED bljeskalicom. Iskreno, ove LED bljeskalice na mobitelima nikada ne mogu biti dobre kako bi mi željeli, ali to je sada druga priča. Ako želite dobre fotografije, trebate si kupiti dobar fotoaparat, a ne uređaj koji u sebi ima sve što je potrebno i ono što nam nikada ne zatreba. Ja osobno ne gledam na kvalitetu fotografije, pa mi ne zamjerite na ovom kratkom tekstu na tu temu.
Ono što je zanimljivo je da Xiaomi ima accelerometer, gyro, proximity, compas i barometer senzore. Da ne objašnjavam sada ulogu svakog od njih, napisati ću da te senzore dobijete na uređajima koji su daleko skuplji od spomenutog Xiaomi modela.

Usporedba sa smartphone uređajima sličnih karakteristika

Dok pišem ovaj tekst malo sam pogledao po internetu i pronašao da su se u isto vrijeme na tržištu pojavili Xiaomi Mi4, Samsung Galaxy S5 i LG G3.
Zanimljivo je da svaki model koristi potpuno identičan procesor, sabirnicu i grafički procesor. Svaki od spomenutih modela je dolazio sa instaliranim KitKat Android sustavom, i mogućnošću nadogradnje na 6.0 Marshmallow. Samsung Galaxy S5 i LG G3 imaju Corning Gorilla Glass zaštitu zaslona, što nije slučaj kod kineza, ali me Xiaomi Mi4 razveselio sa 3GB radne memorije koju Galaxy S5 nema u ponudi, dok LG G3 nudi samo u slučaju da kupite skuplju verziju (3GB RAM & 32GB ROM).
Ne treba posebno spominjati da je Xiaomi Mi4 dosta povoljniji od dva smartphone uređaja koja sam uzeo kao usporedbu?
Za bilo koji od dva spomenuta konkurenta morat će te izdvojiti i preko 100€ više, nego što će vas koštati Xiaomi Mi4.
Za kraj nemam drugo za napisati nego da razmotrite opciju kupovine Xiaomi Mi4 mobitela, ili nekog koji je trenutni model, a svakako možete prije kupovine usporediti sa konkurencijom. Vjerujem da će biti povoljnija kupnja od spomenutih razvikanih marki.
Uzmite za primjer trenutni Xiaomi Redmi Note 3 model. Pokušajte pronaći neki Samsung, LG, iPhone ili Sony model koji za cijenu ispod 200€ nude hardver koji će te dobiti ako kupite Xiaomi Redmi Note 3.

Nema komentara:
Write comments